Hartjes en bloemen

image

Hartjes en bloemen. Dat was de opdracht van Justcraftyenough.com voor de afgelopen twee weken. Nu moet ik zeggen dat ik na 366 bloemen het afgelopen jaar op het florale thema een tikkeltje was uitgekeken, en hartjes associeer ik met meisjes tussen de vijf en vijftien jaar. Nou ja, deze challenge was ook niet bedoeld om het mezelf makkelijk te maken. Het moesten hartjes worden.

Maar wat doe je als volwassen persoon met hartjes zonder dat het al te snoezig en schattig en kinderachtig wordt? En dat je er dan ook nog iets aan hebt?

Uiteindelijk was het bedenken weer ingewikkelder dan het uitvoeren. Ik heb me uit zitten leven met Fimoklei in twee kleuren. Dat zie je niet goed, maar mijn hartjes zijn rood met roze marmerstrepen. Een lekker prutswerkje dat aardig afleidde van allerhande beslommeringen. En dat ik, zoals de bedoeling was, ook werkelijk gebruiken kan. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende opdracht.

Geplaatst in iron craft, uitdagingen
2 comments on “Hartjes en bloemen
  1. kat schreef:

    Those are very cute & perfect for a party!

  2. breieninpeking schreef:

    Dat zou ook mijn favoriete opdracht niet zijn, maar je kaasprikkers zijn schattig geworden. 🙂

Plaats een reactie

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Alle berichten